wtorek, 4 czerwca 2019

#LuckySeal ,maseczka od Selfie Project

Hejka 
Chciałabym napisać wam kilka słów na temat maseczki #luckyseal od selfie project .

Uwielbiam maseczki na tkaninie i po tą na pewno sięgnę jeszcze nie raz. Tkanina jest bardzo delikatna i świetnie przylega do skóry ,dlatego produkt nigdzie nie spływa i cały zostaje wchłonięty przez skórę .

Maseczka pięknie pachnie i co najważniejsze, doskonale nawilża , moja skóra po niej jest mięciutka, delikatna, rozpromieniona i wygląda na dużo zdrowszą. Maseczkę zrobiłam wieczorem ,gdy po całym dniu pracy byłam bardzo zmęczona i nie miałam na nic siły, ale troszkę relaksu nigdy nie zaszkodzi i ta maseczka bardzo pomogła mi w odprężeniu i po jej użyciu, czułam się wypoczęta, zrelaksowana i orzeźwiona. Uwielbiam tą maseczkę. Marka ta ma dużo produktów, więc na pewno znajdziecie coś idealnego dla siebie. Ja mam już kilka produktów na oku i muszę je zakupić i przetestować.

Buziaki




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz