czwartek, 23 maja 2019

Rozświetlacz czy puder matujący ?

Hej, z góry przepraszam, że tak spamuje postami o kosmetykach marki Revers, ale otrzymałam od nich miesiąc temu paczkę i właśnie po przetestowaniu tych kosmetyków chciałabym je zrecenzować.
Dzisiaj w poście będą ukazane dwa kosmetyki, a mianowicie będzie to rozświetlacz w płynie LUMI STROBING 02 STARDUST oraz puder prasowany HD BEAUTY Matting Powder odcień 03, czyli rozświetlenie i matowienie.

Rozświetlacz w płynie, to świetna opcja, nigdy takiego nie używałam, ale teraz wiem, że to był błąd i cieszę się, że miałam możliwość go testować. Moim zdaniem jest to świetny produkt, o wiele lepszy od rozświetlaczy w kamieniu, ponieważ ten się nie osypuje i wystarczy go malutka ilość, aby skóra pięknie się błyszczałą. Nakładam go również na obojczyki i efekt jest cudowny, odcień który posiadam jest ciepły i połyskuje na złoto, ale jest ich sporo i na pewno znajdziecie idealny dla siebie. Na skórze utrzymuje się on do zmycia makijażu, tylko przy nakładaniu uważajcie, aby nie dotykać nic na około, bo wszystko będzie się błyszczało :)

Drugi produkt to odmienność rozświetlenia, czyli puder matujący. Szczerze powiedziawszy, to rzadko używam pudru, ponieważ wydaje mi się, że moja skóra wtedy wygląda sztucznie, ale gdy już go używam, to naprawdę bardzo mało go nakładam. Lecz dla was przetestowałam ten puder i nie czułam się w nim sztucznie, jest to lekki produkt, który dzięki dobrze dobranemu kolorowi prezentuje się na naszej twarzy świetnie i dobrze matowi, lecz w ciągu dnia trzeba sobie poprawić makijaż, ponieważ puder schodzi i skóra się zaczyna świecić. Ogólnie fajny produkt, wart uwagi i polecam go również ze względu na cenę.
Linki do produktów niżej, buziaki :*

Rozświetlacz --> KLIK
Puder --> KLIK 
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz