wtorek, 21 maja 2019

Piękne spojrzenie od Revers Cosmetics

Cześć kochani, jaki tusz do rzęs używacie? Ja używam przeróżnych, mam ich coś około sześciu :) Tak wiem, że to dużo, ale zawsze gdy widzę jakąś nowość, to od razu chce ją mieć i tak właśnie moja kolekcja rośnie. Ostatnio nabyłam maskarę LASH ARE READY, High Volume&Long od Revers Cosmetic, zaciekawił mnie w niej opis, z którego wynikało, że ma ona działanie pogrubiające i wydłużające, postanowiłam, że muszę ją przetestować, tak więc chciałabym napisać wam o niej kilka słów. Jest to tania maskara, bo kosztuje tylko 12,99 zł , ale co do jej możliwości, to ta cena moim zdaniem jest bardzo niska i czasami droga maskara nie daje tak rewelacyjnego efektu jak ta. Zazwyczaj rzęsy maluję delikatnie, ale lubię sprawdzać, czy opisy nie kłamią i czy te wszystkie produkty naprawdę dają taki efekt jak jest napisane na ulotce. Tak więc ta maskara zachwyciła mnie bardzo, myślałam, że jej cena jest taka niska, bo jej jakość pozostawia wiele do życzenia, ale się myliłam, ponieważ dzięki niej można wyczarować naprawdę piękne i kobiece spojrzenie. Zależało mi bardzo na pogrubieniu rzęs, bez efektu sklejenia i udało się, a to wszystko dzięki precyzyjnej silikonowej szczoteczce, która pozostawia na naszych rzęsach taką ilość produktu, jaka jest im potrzebna, bez ich obciążania i sklejania. Produktem tym można uzyskać efekt jaki tylko się chce, możne to być wyraziste, bądź delikatne i dziewczęce spojrzenie. Pigment jest czarny, więc idealny na co dzień, myślę, że pokocha go wiele kobiet, jak i mężczyzn, których pasją jest makijaż. 
Produkt ten możesz zakupić w oficjalnym sklepie Revers Cosmetic 










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz