czwartek, 6 czerwca 2019

#sorayagirls CITY S.O.S.



Cześć kochani, w ramach projektu #sorayagirls otrzymałam dwa kremy do twarzy, oba są z serii CITY S.O.S. i również oba są nawilżające. Jeden z nich jest na dzień,a drugi na noc, używam ich od około dwóch tygodni, ale efekt nawilżenia skóry widać już po tak krótkim czasie stosowania produktu. Dużo przebywam na słońcu, więc moja skóra twarzy jest przesuszona i zmęczona, przebywanie zbyt długo na słońcu wiąże się również z tym, że można się niestety za bardzo opalić, a wręcz spalić, ale to już nie jest mi straszne, bo w kremie na dzień jest SPF 15, to mi zdecydowanie wystarcza, by słońce nie spiekło mojej twarzy. 
Natomiast po całym dniu, trzeba jakoś zregenerować naszą skórę i wtedy sięgam po kremik na noc, który przynosi ukojenie mojej skórze i doskonale ją nawilża. Oba produkty są bardzo delikatne dla mojej twarzy, a jest ona wymagająca, więc z tymi produktami najwidoczniej się polubiła. Kremy mają lekką konsystencję i pięknie pachną. Po nich moja twarz wygląda na bardziej wypoczętą, gładką i rozpromienioną. 

Zapoznajcie się koniecznie z tymi produktami, bo są naprawdę świetne, delikatne i wydajne (i polecam je z całego serca, bo są idealne, a nie dlatego, że dostałam je za darmo). 

Buziaki, Daga

Linki do sklepu internetowego Horex.pl , gdzie znajdziecie te produkty w świetnej cenie :)

Krem na dzień --> KLIK

Krem na noc --> KLIK




2 komentarze:

  1. To świetnie, że kremy o których piszesz są skuteczne. Napisałaś, że dużo przebywasz na słońcu - czy poza kremem stosujesz dodatkowo filtr przeciwsłoneczny? Jeśli chcesz uniknąć przebarwień, proponowałabym zacząć go stosować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za komentarz. Tak stosuję filtr przeciwsłoneczny, jeśli moje przebywanie na słońcu jest długie :)Pozdrawiam

      Usuń