wtorek, 14 maja 2019

Baza czy krem?


Hej kochane, używacie bazy pod makijaż ,czy zwykły krem ? Ja mając z szesnaście lat używałam kremu Nivea ,ale później zaczęłam stosować bazy pod makijaż i tak przy nich zostałam do dziś :) Jest sporo tego typu produktów na rynku ,więc wybór jest bardzo duży, natomiast ja tym razem wybrałam rozświetlającą bazę  PRO SHINING MAKE-UP BASE od Revers cosmetics. Na cieplejsze, wiosenne dni wybieram głównie kosmetyki które dają dobre rozświetlenie ,nawilżenie i dzięki którym moja cera jest rozpromieniona, jedynym wyjątkiem jest puder matujący :)
Kiedyś ,gdy nie używałam bazy pod makijaż ,to podkład nigdy nie trzymał mi się dobrze twarzy, rolował się i szybko znikał z mojej twarzy i niestety gdy nie używałam kremu, ani bazy, to moja cera stała się problemowa, zaczęły wyskakiwać mi syfki i zaczęła się przesuszać.

Kosmetyki marki Revers są bardzo tanie i bardzo dobre jakościowo, nigdy nie trafił mi się od nich żaden bubel i zawsze gdy zamieszczam recenzję, to produkty bardzo dobrze testuje i polecam tylko to, co mi się sprawdza. Zapraszam serdecznie do zajrzenia na mój instagram, buziaki :*

Link do bazy ---> KLIK




2 komentarze: