środa, 15 maja 2019

Żele do mycia twarzy od Nivea

Cześć, dzisiejszy post jest postem pielęgnacyjnym, a chciałabym wam w nim pokazać dwa moim zdaniem świetne produkty do mycia twarzy od Nivea. Produkty tej marki towarzyszą mi od dziecka i teraz gdy jestem już dorosłą osobą, to i tak zawsze z wielką przyjemnością po nie sięgam. Moimi ostatnimi zdobyczami były dwa żele do mycia twarzy, a mianowicie był to żel do mycia twarzy dla cery mieszanej i tłustej, osobiście uwielbiam tego typu produkty i ten jak i kolejny, który wam zaraz przedstawię, sprawdziły się u mnie rewelacyjnie.
Żel do cery mieszanej i tłustej jest wzbogacony wieloma aktywnymi składnikami, dzięki którym nasza skóra jest skutecznie oczyszczona, fajne w tym żelu jest to, że można nim zmyć makijaż i sprawdza się on w tym zadaniu wyśmienicie. Moje odczucia po dłuższym używaniu tego produktu, są bardzo dobre, dzięki mikro granulką, które posiada, dokładnie oczyszczał moją buzię i złuszczał martwy naskórek, dzięki czemu cera po jego zastosowaniu była oczyszczona i delikatnie zmatowiona. Jest to produkt delikatny i nigdy nie podrażnił mojej cery. Kupicie go teraz na promocji w drogerii internetowej Horex..pl (podlinkuję produkt na końcu posta).

Kolejny żel jest przeznaczony do cery normalnej i mieszanej , ten produkt też się u mnie sprawdził i na pewno kupię sobie kolejny :) Jak jego poprzednik, ten również doskonale oczyszcza naszą skórę, ale też ją regeneruje, przy czym tworzy właściwą barierę nawilżającą. Sięgnęłam po niego ponieważ byłam ciekawa, czy jest równie dobry i wart uwagi, co ten opisany wyżej, i nie żałuję, ponieważ jest on świetnym produktem do mycia twarzy, stosuję go kilka razy dziennie i zawsze moja buzia jest dobrze oczyszczona, gładka, delikatna w dotyku i wygląda bardzo zdrowo. Produkt jest bardzo delikatny, więc można nim zmyć również makijaż. Produkt jest chwilowo niedostępny w drogerii Horex.pl , ale pod linkuje go wam niżej, może szybko się pojawi :)

Żel do cery mieszanej i tłustej -> KLIK
Żel do cery normalnej i mieszanej -> KLIK












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz