środa, 17 kwietnia 2019

NUNO

Cześć kochani!
Dzisiejszy post będzie postem pielęgnacyjnym, a mianowicie będzie on o dwóch produktach marki Ziaja. 
Kosmetyki tej firmy od zawsze uwielbiałam i nic się w tej sprawie nie zmieniło, jest ich spory wybór, dlatego zawsze ciężko jest mi zdecydować, który produkt wybrać i najchętniej kupiłabym wszystkie, ale to wiązało by się z moim bankructwem, dlatego dzisiaj będzie o moich dwóch ulubionych produktach.
No dobrze przechodzę już do sedna i nie zanudzam, bo uciekniecie ode mnie :)
Pierwszym produktem jest Maska z zieloną glinką z serii NUNO, produkt ten przypadł mi bardzo do gustu, ponieważ od czasu do czasu na mojej twarzy pojawiają się niechciani goście w postaci syfków, bądź też pryszczy. Maseczka jest wydajna, ponieważ jest jej aż 60 ml , ma bardzo wygodne opakowanie, dzięki czemu można wybrać ją do końca. Całą specyfikację możecie zobaczyć na stronie e-ziaja , więc ja napiszę tylko jak ona się sprawdziła u mnie i jakie mam o niej zdanie. 
Używam jej już długi czas i zawsze sprawdza się u mnie bardzo dobrze, nakładam ją dwa razy w tygodniu, nawet gdy nie mam wyprysków, ponieważ zawsze warto działać zapobiegawczo. Maseczkę trzymam zazwyczaj piętnaście minut na twarzy i tyle wystarczy, aby moja skóra stała się nawilżona, złagodzona, odświeżona i odprężona po całym ciężkim dniu. Jeśli masz problem z trądzikiem, to bardzo Ci polecam ten produkt.
Drugim produktem jest peeling enzymatyczny również z serii NUNO, który sprawdza się u mnie doskonale i jestem bardzo szczęśliwa, że go kupiłam. Oczywiście całą specyfikację możecie przeczytać na stronie e-ziaja ,a ja opiszę tutaj swoje odczucia na temat tego produktu :)
Jest to produkt również bardzo wydajny, ponieważ ma 60 ml i ma świetne opakowanie, z którego można wygrzebać go do końca i nic nie zmarnować. Nakładam go dwa razy w tygodniu na około piętnaście minut i po tym czasie zmywam go ciepłą wodą. Po kilku użyciach widać znaczną poprawę kondycji skóry, a mianowicie jest ona oczyszczona, pobudzona, rozpromieniona i rozjaśniona. Peeling ten jest bardzo delikatnym produktem, ale mimo to doskonale złuszcza martwy naskórek i dzięki temu nadaje skórze wyżej wymiony wygląd. Polecam go z całego serca :)
Pamiętajcie, aby zawsze dobrze nawilżać skórę :)
# Maseczka- KLIK
# Peeling- KLIK

       Buziaki, Daga 






2 komentarze:

  1. Lubię produkty z Ziaji :)
    masz fajny styl pisania!♥
    Pozdrawiam Darriska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć kochana ,dziękuję za miły komentarz ❤️ Życzę Ci miłego dnia, buziaki 😘

      Usuń