czwartek, 11 kwietnia 2019

#gwiżdżnapryszcz

Cześć !
Ostatnio bardzo zaniedbałam bloga ,ale chciałabym to nadrobić i dodawać posty częściej, mam nadzieję, ze ktoś tutaj jeszcze został i że będziecie je czytali .
Dzisiaj chciałabym wam pokazać jedną z trzech rodzajów maseczek , jakie otrzymałam od Dermaglin . Sama nazwa maseczki  bardzo zwraca na siebie uwagę.
Maseczka ta nazywa się #gwiżdżnapryszcz i ma ona w swoim składzie olej konopny, zieloną glinkę kambryjską oraz olej kokosowy. Jest ona przeznaczona głównie do cery trądzikowej i tłustej. Ma ona za zadanie pomóc w redukcji trądziku , ma również oczyszczać i wygladzac naszą skórę .
Osobiście nie wiem ,czy pomaga ta maseczka w redukcji trądziku, ponieważ niechciani goście w postaci pryszczy wyskakują mi dość rzadko, ale wiem ,że sprawdziła się ona jeśli chodzi o oczyszczenie i wygładzenie ,ponieważ moja buzia po jej użyciu ,była zdecydowanie bardzo oczyszczona ,ale nie podrażniona i była również wygładzona jak ' pupcia niemowlaka ' . Nadaje ona również efekt odświeżenia , dzięki czemu moje samopoczucie po jej użyciu było wyśmienite 😉
Maseczki jest bardzo dużo w opakowaniu i na pewno starczy jej na dwa użycia. Jej aplikacja jest dziecinnie prosta ,a zmywanie bardzo łatwe i przyjemne . Maseczki firmy Dermaglin możecie kupić w wieku drogeriach, ale również w Lidlu.
Buziaki 😘









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz