środa, 27 marca 2019

Mega tanie i trwałe lakiery hybrydowe

Witam Was kochani po długiej przerwie. Dziś przychodzę z tematem kosmetycznym, czyli chciałabym opisać krótko moją przygodę z lakierami hybrydowymi od firmy Rosalind.  Lakiery tej firmy kupuje na Aliexpress i zawsze jestem zadowolona z zakupów , wszystko jest dobrze zapakowane i mimo przebytych kilometrów, zawsze wszystko jest w świetnym stanie :) Zamawiając pierwszy raz lakiery tej firmy, byłam bardzo sceptycznie nastawiona co do nich ,myślałam ,że za tak niską cenę będą one rzadkie ,lejące  się i że nie będą trwałe .Ale myliłam się i od dość dawna jestem ich wielką fanką. Pigmentacja tych lakierów ,jest bardzo dobra ,dwie warstwy zdecydowanie wystarczą, aby nasz manicure był piękny , są one również gęste ,dzięki czemu pracuje się na nich wyśmienicie :) Ostatnio kupiłam trzy nowe kolorki kolorek fioletowy nr 2559, żółty nr 52 i zielony nr 20 i to właśnie je chciałabym wam pokazać :) Zapraszam do obejrzenia zdjęć i chciałabym również zachęcić do obserwowania mnie na Instagramie piegus_ , oraz na dresscloud pieguslife






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz