czwartek, 19 lipca 2018

Nowości kosmetyczne od Revers cosmetics

Cześć kochani, w zeszłym miesiącu przyszła do mnie przesyłka z kosmetykami od firmy revers cosmetics, jeśli chcecie wiedzieć, co w niej znalazłam, to czytajcie dalej :)
Udało mi się załapać na testowanie kilku naprawdę fajnych produktów, a mianowicie przez miesiąc czasu testowałam podkład IDEAL COVER nr 07. Jest to podkład kryjący, który bardzo dobrze spełnia swoje zadanie i doskonale kryje niedoskonałości,  w ostatnim czasie wyszło mi na twarzy dużo niechcianych gości i bałam się, że nie uda mi się ich zakryć, a jednak na ratunek przyszedł mi podkład ideal cover nr 07 od revers cosmetics i mogę Wam go szczerze polecić :) Jestem osobą, która rzadko kiedy się maluje, ale gdy tylko to robię, to jestem bardzo wymagająca i zwracam uwagę naprawdę na wszystko. W tym podkładzie bardzo ucieszyło mnie to, że jest w nim pompeczka, dzięki której bardzo łatwo się z niego korzysta,  ma bardzo fajną konsystencję i pięknie pachnie. Ja jestem na tak i bardzo wam go polecam (linki pod tekstem) .
Drugim produktem, który znajdował się w paczce, była płynna matowa pomadka Show Matte LIP LAQUIER nr 08 . Ja rzadko kiedy używałam pomadek, a tym bardziej matowych, więc myślałam, że nie będę jej używała, ale bardzo się myliłam i na całe szczęście ją pokochałam. Pomadka ta ma piękny kolor, który moim zdaniem jest idealny na każdą okazję, na randkę, do pracy i na spacer. Dzięki pędzelkowi, bardzo łatwo się ją aplikuje, wysycha szybciutko, ale co najważniejsze to nie przesusza ust. Jest naprawdę trwała i bardzo chcę przetestować kolejne.
Trzecim i jakby nie patrzeć czwartym produktem w paczce były lakiery Solar Gel nr 12 oraz Solar Gel Top, które utrzymały mi się coś około 7dmiu dni, więc naprawdę spoko wytrzymałość, jak na żelowy lakier, ale bez utwardzania w lampie UV.  Zarówno top, jak i lakier kolorowy, mają bardzo fajne pędzelki, dzięki którym nakładanie lakieru jest naprawdę łatwe i precyzyjne,  top daje idealny błysk na paznokciach, więc wygląda dokładnie tak jak manicure hybrydowy,  natomiast lakier o numerku 12 ma świetne krycie i jest to piękny kolorek, dwie warstwy sprawią, że Twój manicure będzie idealny,  a jeśli nałożysz na to Top, to już w ogóle IDEAŁ. Ja koniecznie muszę przetestować kolejne kolorki i oczywiście inne kosmetyki od Revers Cosmetics


Buziaki :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz