piątek, 18 maja 2018

Najpiękniejsza, najsłodsza i urocza!

Cześć kochani!
Dziś przychodzę do was z postem modowym. Chciałabym pokazać Wam piękną sukienkę, w której od razu się zakochałam, a to naprawdę dziwne, ponieważ od zawsze lubiłam spodnie, a sukienki czy też spódniczki, to nie było dla mnie, więc skoro ja ją pokochałam, to coś czuję,  że wy też się w niej zakochacie :) Sukienka pochodzi ze sklepu internetowego Unicobutik, ale niestety z tego co wiem, to sklep zawiesił na jakiś czas swoją działalność.
Sukienka może nie jest jakaś bardzo elegancka, ale na komunie siostry sprawdziła się wyśmienicie, a co najważniejsze, jest bardzo, ale to bardzo wygodna.
Mam nadzieję, że sklep szybko wróci, bo były tam naprawdę same perełki. 
Sukienka: Unicobutik
Buty (szpilki): Elilu 
Buziaki
Daga **





7 komentarzy:

  1. Sukienka jest obłędna! Zakochałam się ♥️😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 🌸🌸 O tak, jest obłędna. Podaj proszę link do bloga, to wpadnę 😘😘

      Usuń
  2. wow naprawdę przepiękny fason ma ta sukienka <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Tobie również się podoba 😘 Buziaki kochana 💋💋

      Usuń
  3. Pięknie Ci w tej sukience, śliczna jest, bardzo słodka. :) Taka jak lubię!

    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana za miłe słowa. Zaraz do ciebie wpadnę. Buziaki :*:*

      Usuń
  4. Do takiej sukienki pasowałyby chyba też takie buty, które upatrzyłam sobie na https://butymodne.pl/damskie-seastar-c531.p210.html . Takie sandały na szpilce kolorowe Seastar. Uwielbiam sukienki, nie tylko na większe wyjścia.

    OdpowiedzUsuń