środa, 18 kwietnia 2018

Najtańsze kosmetyki w internecie!

Cześć kochani! 
Z góry przepraszam, że tak długo mnie nie było. Dziś przychodzę do was z postem kosmetycznym. Niedawno otrzymałam paczkę od jokasklep.pl , w której znajdowało się kilka kosmetyków. Sklep ten postanowił wysłać mi do testów płynne pomadki od Golden Rose, które uwielbiam. Przy otwieraniu paczki, byłam bardzo mile zaskoczona, ponieważ znajdowało się w niej kilka próbek, maskotka, wspomniane wyżej pomadki ,serum do twarzy i dekoltu  oraz korektor od Catrice, którego nigdy wcześniej nie używałam. Cała przesyłka pięknie pachniała, a to uwielbiam najbardziej. Przechodząc do produktów, jedną pomadkę używam już od dawna i zostało mi jej naprawdę malutko, więc bardzo się ucieszyłam, że nie muszę kupować nowej i mam zapas. Od razu po otwarciu paczki stwierdziłam, że ten drugi odcień w ogóle do mnie nie pasuje, i że nie będę w nim wyglądała dobrze, ale jak to zwykle bywa, oceniłam go zbyt pochopnie. Po nałożeniu na usta nie wyglądało to źle, a nawet mogę szczerze powiedzieć, że ten kolor skradł moje serce i stał się moim ulubieńcem. Płynne pomadki od Golden Rose są naprawdę trwałe i doskonale napigmentowane , mogę je polecić z ręką na sercu. Na temat korektora nie będę się za dużo rozpisywać, ponieważ nie testowałam ich zbyt wiele, aby je teraz jakoś porównywać i wybrać ten najlepszy, ale jak coś daje radę ukryć moje wory pod oczami, to jest to produkt genialny, a właśnie korektor z Catrice dał radę.
Jokasklep ma moim zdaniem najniże ceny i bardzo bogaty asortyment, do każdej paczki dodają mnóstwo gratisów, więc idźcie na stronę internetową i róbcie zakupy,  na pewno coś wpadnie wam w oko.
Buziaki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz