piątek, 27 lipca 2018

Dobroci od Vollare Cosmetics

Cześć kochani! 
W zeszłym tygodniu przyszła do mnie pięknie pachnąca przesyłka od Vollare Cosmetics, więc chciałabym się Wam pochwalić, co się w niej znajdowało i jak mi się sprawdzają ich produkty. Dopiero niedawno usłyszałam o tej marce i były to naprawdę dobre rzeczy, więc cieszę się ogromnie, że mogę przetestować ich kosmetyki i je dla Was zrecenzować. Dostałam od nich beztłuszczową bazę matujacą, którą można stosować samodzielnie, czyli bez podkładu lub właśnie pod podkład. Ja testowałam ją pod podkładem ale również bez niego i sprawdziła mi się ona bardzo dobrze. Jej konsystencja jest bardzo fajna, zapach przyjemny i dobrze się ją aplikuje. Wystarczy dosłownie kilka kropelek na całą twarz i okolice dekoltu,  mi sprawdziła się ona dobrze i chętnie wypróbuję inne bazy z tej firmy.  Baza ma 30 ml i po otwarciu można ją używać do 12 miesięcy,  więc naprawdę super, zmieści wam się do każdej torebki. Drugi produkt, to sypki puder ryżowy EVOLUTION MAKE&UP. Ja osobiście uwielbiam pudry tego typu i bardzo się cieszę, że mam nowy, ponieważ mój stary już się wyczerpał. Testowałam go kilka dni i sprawdził się fajnie, lecz teraz gdy jest ciepło nie maluje się często i w tym momencie przydała mi się baza matująca. Musimy pamiętać o tym, że teraz gdy jesteśmy bardziej opalone, to starajmy się dobierać kosmetyki pod koloryt naszej opalonej skóry i nie nakładajmy na siebie za jasnych odcieni, ponieważ może powstać tzw odcięcie między twarzą a resztą ciała. Puder ryżowy od Vollare Cosmetics jest biały i dlatego też używam go minimalnie, ponieważ mała ilość sprawia, że nasza cera jest idealnie zmatowiona i wygląda naturalnie i nasza buzia nie jest wtedy cała biała. Puder ma 7 g i można go używać do 24 miesięcy od pierwszego otwarcia. Otrzymałam od nich również krem do rąk, czyli coś, co uwielbiam najbardziej i teraz bardzo mi się przydaje, ponieważ moje dłonie są przesuszone i potrzebują regeneracji. Krem ma świetny zapach, więc po nałożeniu go na dłonie, cały czas je wącham :) Dla mnie najważniejsze jest to, aby krem do rąk nie był za tłusty i żeby szybko się wchłaniał i to właśnie ten krem od Vollare Cosmetics jest idealny, szybciutko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy. Zapraszam serdecznie na Instagram Vollare Cosmetisc , ponieważ znajdziecie tam więcej recenzji innych wspaniałych dziewczyn. Pozdrawiam i życzę miłego dnia,  buziaki :*
Facebook Vollare Cosmetics
Instagram Vollare Cosmetics




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz