piątek, 17 lutego 2017

WYGRAŁAM !!! - Moje hobby i cudowna wygrana

Cześć kochani, mam nadzieję, że powrócę do pisania postów i spędzania większej ilości czasu na blogerze. Większość mojego czasu wkładam w pracę i w moje nowe hobby, dlatego wpisy teraz są tak rzadko. Moim nowym i takim dosyć świeżym hobby jest manicure hybrydowy, który jest bardzo trwały i naprawdę nie jest ciężko go zrobić. Potrzeba do tego jednak sporej cierpliwości, oraz dużego zaangażowania i wielu ciekawych pomysłów, co oczywiście jest do zrobienia :)

Dnia 31 stycznia dzięki lakierom hybrydowym z CLARO udało mi się wygrać szkolenie z wykonywania manicure hybrydowego. Byłam i jestem bardzo szczęśliwa, ponieważ ktoś docenił moje starania, moją pracę i serce włożone w tą stylizację, może nie jest ona jakaś najcudowniejsza, ale mnie się podoba i co najważniejsze, spodobała się również jury, które wybrało mnie i siedem innych dziewczyn jako osoby, które wygrały szkolenie + pakiet startowy w prezencie. Nie wierzyłam, że wygram, wzięłam udział raczej tak dla dobrej zabawy, ale udało się i jestem bardzo szczęśliwa. Niżej pokażę Wam zdjęcie pracy, która wygrała i która została wykonana od A do Z produktami ze sklepu CLARO. Wstawię więcej niż jedną stylizację, więc jeśli chcecie numerek lakieru, lub więcej informacji na temat tego sklepu, to zapraszam na mojego A'ska  .











1 komentarz: