poniedziałek, 13 lutego 2017

Ciężkie decyzje i przeprosiny

Cześć kochani, od razu chciałabym przeprosić za tak długą przerwę w postach, ale nie miałam czasu na jego napisanie i dodanie. Prowadzenie bloga, jest dla mnie wielką przyjemnością i pasją, ale nie jest to moje źródło dochodu i nie wstawiam tutaj tylko i wyłącznie postów reklamowych, natomiast, bardzo chce, aby moje wpisy były ciekawe i aby Wam się podobały. Teraz rozpoczęła mi się praca i na napisanie jakiegoś ciekawego postu, trzeba poświęcić trochę więcej czasu, niż na jakiś haul, itp. Bardzo chciałabym dodawać posty dwa razy w tygodniu, ale musiałabym tworzyć je w nocy, a jestem strasznym śpiochem i stety, niestety w nocy wolę spać, niż siedzieć przed komputerem. Dobrze, koniec tego smecenia. Mam do Was pytanie i prośbę. Niżej wstawię zdjęcia wzorów tatuaży i cytatów, które podobają mi się, ale nie umiem się zdecydować na jeden i w którym miejscu mniej więcej żeby był  Studio już wybrane, ale wybór tatuażu, jest ciężki. Liczę na Waszą pomoc.
Buziaki 












6 komentarzy:

  1. Pierwszy zdecydowanie. Tez stoje przed wyborem, ale ciagle mam wrazenie, ze znajde jakis, ktory spodoba mi się bardziej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy na pewno. Mam tak samo i coś mi się zdaje, że zrobię tatuaż spontanicznie :)

      Usuń
  2. W sumie to wszystkie mają coś ciekawego w sobie, ale pierwszy faktycznie jest warty uwagi. :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego pierwszy będzie zrobiony na pewno :) Buziaki :*

      Usuń
  3. Mam tak samo z wpisami.ostatnio bylam na zwolnieniu to nadgonilam, ale praca na etat i blogowanie to ciezka sprawa :D powodzenia w pisaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, trochę ciężko jest blogować, gdy tyle pracy jest na głowie. Ale damy radę. Dziękuję i Tobie również powodzenia w pisaniu :) Buziaki:*

      Usuń