czwartek, 27 kwietnia 2017

Mój sposób na niesforne, łamliwe i suche włosy



Cześć kochani, w dzisiejszym wpisie będzie o dwóch kosmetykach do włosów, które krótko mówiąc działają cuda z moimi włosami. Od zawsze mam, tzn miałam niesforne, łamliwe i suche włosy, dlatego postanowiłam, że spróbuję zmienić moje dotychczasowe kosmetyki do pielęgnacji włosów i zobaczę, czy inne produkty pomogą im wrócić do dobrej kondycji. Dzięki współpracy z hurtownią Claro-Polska mogę trochę poeksperymentować z kosmetykami i właśnie tam trafiłam na świetne produkty, a mianowicie w moje ręce wpadł szampon Sleek Line Repair z jedwabiem , który sprawił, że moje włosy stały się bardzo miękkie , nawilżone i super się rozczesują. Kiedyś używałam samego jedwabiu do włosów, lecz były one po nim przetłuszczone i nie wyglądało to najlepiej, dlatego trochę się obawiałam tego szamponu, że po nim moje włosy będą oklapnięte i przetłuszczone, ale na szczęście się myliłam i dlatego ten szampon stał się moim ulubionym i szczerze Wam go polecam , za 300ml szamponu o pięknym zapachu, który utrzymuje się na naszych włosach kilka dni zapłacicie tylko 8,20 złotego. Drugi produkt, to odżywka, a dokładniej balsam nawilżający do włosów cienkich, zniszczonych i suchych z olejkiem Arganowym . Często prostowałam włosy, ponieważ moje są kręcone , a ja gustuje bardziej w prostych , dlatego bardzo je zniszczyłam i stały się sianem, ta odżywka dobrze nawilża i można powiedzieć, że tej olejek arganowy zawarty w niej super odbudowuje nasze włosy, nadając im żywszy kolor i delikatność.Również ta odżywka ma 300 ml i przepiękny zapach a jej cena to tylko 11,20 zł .









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz