poniedziałek, 29 sierpnia 2016

DAJ WŁOS !

Cześć kochani, dziś będzie o mojej siostrze Oldze, która mimo młodego wieku, postanowiła pomóc osobą chorym na raka. Olga ma niecałe osiem lat i bardzo wielkie serducho, jej włoski były za długie i bardzo jej przeszkadzały, pewnego dnia będąc u mnie na wakacjach, zapytała, czy może oddać włoski chorym dzieciom, ponieważ takie długie nie są jej potrzebne, oczywiście rozmawiałam z nią sporo na ten temat, żeby się upewnić, czy ona na pewno tego chce. Po kilku dniach umówiłam ją do fryzjera, który wykonuje cięcia dla fundacji Rak'nRoll , salon fryzjerski Studio Design znajdujący się w Ostrwie Wielkopolskim sprawił, że moja siostra stała się szczęśliwsza i postanowiła zapuszczać włoski na kolejne oddanie, ponieważ szkoda jej dzieci, które cierpią. Olga to moja 'mała' wielka bohaterka. Zachęcam Was do pomocy, to nic nie kosztuje, a możecie komuś pomóc. Zobaczcie metamorfozę Olgi :)
Ps. Cięcie nic nie kosztuje











3 komentarze:

  1. Ale miała długie, piękne włosy, teraz też ma piękne! Kochana dziewczynka. Aż mi się miło zrobiło, czytając Twój wpis. :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem z niej bardzo dumna :) Pozdrawiam i dziękuję za miłe słowa :*

      Usuń
  2. Super dzielna mądra dziewczynka

    OdpowiedzUsuń