poniedziałek, 11 lipca 2016

Haul of ELILU + Sale of CROPP

Cześć kochani, tak wiem długo mnie tutaj nie było, ale mam bardzo dużo pracy i ciężko jest mi wszystko ogarniać. Obiecałam wstawiać częściej posty, ale cóż nie udało mi się, mam nadzieję, że dzisiejszy post się Wam spodoba i wybaczycie mi brak aktywności :) Przechodząc do rzeczy, dzisiejszy post będzie takim "haulem" z elilu i wyprzedażą w croppie -75%. Niedawno wygrałam konkurs elilu,w którym nagrodą były byty, torebka i kubek, wszystkie buty jakie kupuje, to tylko i wyłącznie tam, ponieważ ceny są naprawdę dobre i różnią się totalnie niż w innych sklepach (oczywiście na plus dla nas), w sklepie tym mamy duży wybór, popularnych i modnych butów, torebek itd. Dobrze nie zamęczam Was dłużej, zapraszam do oglądania zdjęć :) Miłego dnia i uważajcie na siebie w te wakacje :*
ELILU.PL
Cropp:
1. Buty Slip on 
2. T-shirt Minionki
3. T-shirt Banana
4. Jeansowe szorty
5. Top z nadrukiem












9 komentarzy:

  1. W ilu konkursach nie brała bym udziału... Nigdy mi sięnie udaje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwierz ja w wielu konkursach biorę udział, w tym liczyła się kreatywność, nie wierzyłam, ale się udało :) Jeśli byłabyś zainteresowana szpilkami i torebką, zapraszam na maila dagmarara3@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. w croppie jeszcze zakupów nie robiłam, ale mój syn coraz częściej mnie ciąga po sklepach więc pewnie i tak zawędrujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też czekają nas zakupy, ale nieco inne, ponieważ musimy kupić sobie buty trekkingowe na naszą wyprawę. Ja już swoje znalazłam, a mąż chyba znajdziecie sobie coś na stronie https://butymodne.pl/trekkingowe-meskie-c55207.html bo jest tam świetna oferta!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja poszukuję nowej torebki i nie wiem właśnie, do jakich sklepów warto zajrzeć. Może masz jakieś świetne do polecenia? Sprawdzam i sprawdzam i do końca nie wiem, co wybrać. Na szczęście dzięki stronie https://emink.pl/ w ogóle wiem, jakiego modelu szukać. Ogólnie na tej stronie znajdziecie fajne porady dotyczące torebek. Myślę, że warto wejść i sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń