sobota, 21 maja 2016

Darlings of cosmetic

Cześć, dzisiaj przychodzę do Was z ulubieńcami kosmetycznymi. Każda z nas uwielbia czuć się piękna , pięknie pachnieć oraz mieć zdrowe i ładne włosy, ale jak wiecie, do tego trzeba się trochę przyłożyć. Kosmetyki kosztują trochę pieniędzy, ale rekompensuje nam to wszystko wygląd po ich użyciu, robi się coraz cieplej, więc nie używajmy ciężkich kosmetyków, przez które nasza skóra nie będzie mogła oddychać. Jeśli będziecie miały pytania odnośnie kosmetyku, lub na jakiś inny temat , zapraszam na mojego aska, lub komentarz pod postem. Miłego oglądania :)

*Puder MAKE UP FOR EVER HD 
*Maskara MAKE UP FOR EVER Excessive Lash
*Eyeliner MAKE UP FOR EVER
*Modelująca kredka do ust 2w1 MAKE UP FOR EVER



                         





2 komentarze:

  1. Widzę szampon Jantar, właśnie jestem w trakcie używania odżywki-wcierki do włosów. Zastanawiałam się nad jego kupnem, ale nie wiem czy ne będzie przesuszał mi włosów :P Mogłabyś napisać kilka słów na jego temat? Była bym wdzięczna :) pozdowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szamponu Jantar używałam od dawna, mogę go z całą pewnością polecić. Nie przesusza włosów, nadaje im delikatność i blask, a co najważniejsze, nie ma po nim problemów ze skórą głowy :) Również pozdrawiam :*

      Usuń