środa, 2 marca 2016

Trendy youth...by SellFame.pl

Cześć, jak wiecie, już nie długo dzień kobiet, więc Panowie nic nie sugeruję, ale wypadałoby podarować coś swojej ukochanej. Osobiście uważam, że w moim przypadku kwiatki już się "przejadły" i szczerze ich nie chce. Wolę coś drobnego, coś od serca, a nie jakieś drogie i wymyślne prezenty. Uważam też, że tak jak we walentynki, to również w dzień kobiet miłość do swojej kobiety powinno się okazywać codziennie. Dziewczyny, ale czy wiecie, że 10tego marca jest dzień mężczyzn? Dla mnie to trochę niesprawiedliwe, przecież mają dzień chłopaka, to po co im jeszcze dzień mężczyzny?! No ale dobra niech sobie mają :) Co byście chciały, żeby Wasz ukochany dla Was zrobił, a może chciałabyś dostać jakiś wyjątkowy prezent?! Ja osobiście chciałabym podarować mojemu chłopakowi koszulkę, w której będzie chodził, a nie rzuci jej w kąt. Strona sellfame.pl ma w swojej ofercie koszulki, które bardzo mi się spodobały i postanowiłam, że koszulka niżej będzie cudownym prezentem dla mojego chłopaka, jak i dla mnie :) Pewnie zastanawiacie się dlaczego, już mówię, jako że mój chłopak mnie kocha i mówi, że zrobi dla mnie wszystko, to niech założy taką koszulkę i pokażę wszystkim jak bardzo mnie kocha :) Myślę, że będzie się cieszył, a wy dziewczyny wybierzcie się na zakupy do sellfame.pl i zróbcie sobie, lub swojemu ukochanemu prezent, a może mój pomysł się Wam spodobał i zrobicie tak jak ja. :) ZAPRASZAM NA ZAKUPY :)  Możecie stworzyć również swoje koszulki, jak dla mnie to oryginalny prezent, mój chłopak jeszcze nie ma takiej koszulki. Piszecie w komentarzach, czy taki sposób na prezent Wam się podoba :) Miłej nocy kochani :*


3 komentarze:

  1. Też kiedyś kupowałam koszulkę z tej strony, są tam bardzo ciekawe i zabawne napisy! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam ta stronę , swietne koszulki tam mają ;)

    lucy-lusia2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń