czwartek, 10 marca 2016

Women 's and men's interests // Day men


Hejka, my miałyśmy swój dzień kobiet, a dziś 10ty marca, czyli dzień mężczyzn, więc ten wpis będzie trochę o nich. Dziewczyny macie jakieś pasje, zainteresowania męskie? Ja tak, od czasu do czasu lubię porąbać trochę drzewo, jarają mnie samochody i motory,w ogóle jakoś męskie rzeczy są fajne :) Jakby nie faceci, to nie miałybyśmy na kogo wyzywać, do kogo się przytulać. Podobają mi się bardzo męskie ubrania, koszulka mojego chłopaka stała się moją piżamą i powiem Wam od tego czasu wysypiam się lepiej :) Post będzie bardziej zdjęciowy (fotograficzny)z ale mam nadzieję, że się Wam spodoba. Jak myślicie, co się facetom w nas podoba i proszę nie mówcie, że tylko dupa i cycki, bo to nie jest prawdą, pewnie zwracają duża uwagę na to, ale dziewczyny czy wy nie patrzycie na to, czy chłopak jest umięśniony?! No właśnie, taka ich natura i my tego nie zmienimy, możemy jedynie to zaakceptować. Na pewno każda z nas jest piękna dla swojego faceta i nic tego zmieni, jeśli było by trzeba, na pewno zrobił by dla nas wszystko, żebyśmy były szczęśliwe, Mężczyzna ma czasami odbicia gorsze niż kobieta, ale dziewczyny nie złośćcie się tak na nich, to fajne istoty są. Ja na swojego chłopaka złoszczę się często, ale od ponad trzech lat bardzo go kocham i raczej nic tego nie zmieni, zawsze będzie w moim sercu. Dobra już koniec tej gadaniny, ponieważ nie wiem, czy to was interesuje czy zanudza, więc zapraszam do oglądania zdjęć :)



























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz