poniedziałek, 29 lutego 2016

29 luty / positive color day

Cześć, jak dobrze wiecie, 29 luty przypada raz na cztery lata, więc stąd tutaj taki post a nie inny :) Chciałabym wprowadzić temat włosów na mojego bloga, dzisiaj mamy taki bonusowy dzień, więc wykorzystam go w pozytywny, kolorowy i szalony sposób. Większość osób stawia na stonowane i sprawdzone kolory, czyli brąz, blond i czerń, ale ożywmy to trochę :) Mając 18 lat patrzę na ten temat inaczej,  niż kobiety mające 40 lat, interesują mnie żywe kolory, chcę eksperymentować i na pewno zaszaleję z kolorem, lecz nie jestem jeszcze zdecydowana do końca. Pokażę Wam kilka zdjęć włosów, które mi się podobają, ciekawe, który Wam się najbardziej spodoba, liczę, że mi pomożecie w wyborze. Miłego dnia kochani :*












8 komentarzy:

  1. Czarno niebieskie ombre zdecydowanie jest moim faworytem :)
    Świetny wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia i kolory włosów :3 anananas9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat te odcienie kolorów nie górują na liście moich ulubionych, ale rzeczywiście są ładne. ;) Ja osobiście myślę na siwym.
    http://momentcatcher00.blogspot.com/ -

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kolorowe włosy, fiolety, niebieskie i zielone są moimi faworytami, jeśli o kolory chodzi. Sama mam rudno-niebieskie włosy :) Coś naprawdę fajnego tak się wyróżniać :)

    http://ellalithcapricorn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na wakacje też planuję zrobić sobie jakies kolorowe ombre!!
    Zapraszam do siebie i do obserwacji, na pewno się odwdzięczę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Osobiście myślę o niebieskim czy granatowym, jeżeli Ci się takowe podobają to też polecam! Te granatowe lub niebieskie ombre są śliczne ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne kolory ,każdy z nich gościł na mojej głowie już od lat kilka razy :)
    faworytem z tych jest lawendowy :)
    Zapraszam do siebie :)
    http://lifeisaconstantgame.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń