piątek, 12 lutego 2016

Walentynki .... Czyli okazywanie miłości raz w roku ...

Cześć W niedzielę już walentynki, więc większość osób "oszalała" na punkcie, jak je spędzić z ukochaną osobą, żeby było pięknie, romantycznie, wyjątkowo. Jaki prezent kupić, w ogóle masa planów. Tylko, że, moim zdaniem do pokazania drugiej osobie, jak bardzo się ją kocha nie powinny być potrzebne walentynki, ale najzwyczajniejszy dzień. Nie mam nic do walentynek i na pewno z chłopakiem spędzę ten dzień jakoś inaczej niż zwykle, ale nie do przesady, wie jak bardzo Go kocham i nie potrzebuje jakiejś sztuczności, żeby akurat w ten dzień pokazywać mu jaki to jest dla mnie ważny, ponieważ pokazujemy to sobie każdego dnia. Każdego dnia poznajemy się na "nowo" i więź między nami robi się coraz to trwalsza. Moim zdaniem walentynki, są fajne, to taki dodatkowy dzień w roku, w którym można dostać prezent, a jak wiadomo kobiety lubią prezenty ( mężczyźni też). Jeśli już zdarzy się tak, że wychodzisz gdzieś z chłopakiem/mężem/narzeczonym, wtedy masz okazję ubrać najładniejsze rzeczy ze swojej szafy. Pamiętaj musisz wyglądać wyjątkowo, niżej podam kilka propozycji :)


A8de221e6a27821ee510927f1772a9c40debf442
Sukienka 
Kurtka
Buty 
Torebka
Bransoletka













728b091e64566eef15c1ecee6744ee1d210145f5







Kombinezon
Ponczo
Stanik
Majtki
Buty
Torebka 
Naszyjnik

F8232d3240b8ddc209d98cbfc1c4cd5f076a9ef8

















Koszula
Spodnie
Kurtka
Lity
Sztyblety czarne
Botki czerwone
Torebka
Zegarek
Kolczyki















Oraz kilka słodkich propozycji :)


























Czekolada w puszce













Mam nadzieję , że się Wam podobało :)

12 komentarzy:

  1. Fajny Post :) Ja walentynki spędzam sama :( Pyszna jest ta Milka :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post :) W zupełności się zgadzam z tym ze codziennie powinniśmy okazywać to swojej drugiej połówce. Ja na pewno też spedze ten dzień z chłopakiem jakoś miło :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , Twój komentarz jest naprawdę szczerze napisany :) Miłego weekendu , również pozdrawiam 💋

      Usuń
  3. Uwielbiam okazyjne posty haha.. Ja walentynki spędzam w kinie z chłopakiem :)
    Udanych Walentynek :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam takie samo podejście więc z mężem pokazujemy sobie miłość cały rok, nie tylko 14 lutego. Propozycje stylizacji są bajeczne! Zupełnie w moim stylu <3

    OdpowiedzUsuń
  5. jesteś pizdą

    OdpowiedzUsuń
  6. To prawda jeśli sie kogoś kocha powinno się kochać go i okazywac mu tez to w inne dni :)

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
  7. MMM PYCHA
    ja obchodzę walentynki bylomega

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie drugi zestaw najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Walentynki to fajna okazja do świętowania, szczególnie u nas, ponieważ w Walentynki 5 lat temu urodziła się nasza córeczka. Niestety na razie nie możemy pójść na kolację tylko we dwoje, ale zawsze odbijamy sobie wspólnymi wakacjami, na które teraz szukamy jakiś fajnych butów - jeśli o modzie mowa i chyba zdecydujemy się na coś ze strony https://butymodne.pl/dla-dzieci-ipanema-c25952.p40.html

    OdpowiedzUsuń
  10. ja nie przepadam za tym świętem - według mnie każdy dzień z ukochaną osobą powinien być jak walentyki. :D

    OdpowiedzUsuń