środa, 17 lutego 2016

Delikatna biżuteria by ankabizuteria.pl

Heloł
Dzisiejszy dzień pozostawia wiele do życzenia, ta pogoda mnie dobija. Nie dość, że jest zimno, wieje, to gdy jestem w domu, to nie pada, ale gdy wyjdę, od razu leje :( Nie można nawet pójść spokojnie na spacer. Tak więc pogoda nam nie dopisuje, dlatego postanowiłam poszperać trochę w internecie i znalazłam ciekawy sklep, a mianowicie ankabizuteria.pl, jest wiele sklepów  internetowych, które mają świetną biżuterię i naprawdę dobrą jakościowo, do takich mogę właśnie zaliczyć też ankabizuteria.pl. Jest tam między innymi biżuteria srebrna, wszystko wygląda bardzo ładnie, lecz najbardziej spodobały mi się rzeczy pokazane w obrazku na dole :) Zapewne wiecie, że my kobiety lubimy się ładnie ubrać, dlatego biżuteria jest takim skromnym, minimalistycznym dodatkiem wyrażającym nasze wnętrze. Osobiście, nie noszę za bardzo biżuterii,  lecz mam cztery kolczyki, które uwielbiam :) Tylko ostatnio zgubiłam kolczyk od chłopaka i nie mogę go znaleźć, chyba czas poszukać jakiś nowych :) Mam nadzieję, że pogoda u Was jest lepsza niż u mnie i że nie nudzicie się w domu. Miłego wieczoru kochani !
Buziaki , Dagmara :)
Domodi.pl

4 komentarze:

  1. AnKaBizuteria.pl to znany sklep z biżuterią srebrną dla kobiet - ja kupiłam tam kilka par srebrnych kolczyków

    OdpowiedzUsuń
  2. oj tak pogoda jest straszna ! :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale za to biżuteria poprawia humor :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wpis, mi też bardzo podobają się modne aktualnie celebrytki. Łańcuszki srebrne z takimi malutkimi zawieszkami bardzo fajnie podkreślają codzienne stylizacje. W swojej kolekcji posiadam aż trzy wzory: kółeczko, serduszko i krzyżyk. :)

    OdpowiedzUsuń