środa, 3 lutego 2016

Stylizacja

Cześć kochani
Dzisiaj postanowiłam, że stworzę stylizacje na allani.pl. Nie mam dzisiaj coś weny do pisania, ale chciałam, dodać post ze stylizacją, w której kolorem zwracającym na ten ubiór uwagę będzie CZERWONY. Jak wiecie, jest to odważny kolor, lecz moim zdaniem fajnie to złączyłam w całość i ta stylizacja nie jest odważna, ale nie jest też skromna. Jest z tak zwanym "pazurem". Piszcie w komentarzach, czy Wam się to podoba i czy takie posty mogą być dodawane ?

05564f39aecee3883430f9573a08ac09277e1c99
Ubrania 
Kurtka - KLIK
Sukienka - KLIK
Dodatki
Torebka - KLIK
Kolczyki - KLIK
Okulary - KLIK
BIELIZNA
Majtki - KLIK
Stanik - KLIK
Obuwie

Pozdrawiam, Dagmara :)


11 komentarzy:

  1. wooow, ciekawa stylizacja! Niby taka zwykła, a jest w niej coś niezwykłego.
    Co do postu, to właściwie nigdzie jeszcze nie widywałam takich postów, a wiec miła odmienność! :)
    pozdrawiam!
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacja!
    Czerwone dodatki sprawiają, że nie jest nudno :)

    http://onelife-onesize.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawde fajna stylizacja! Ta czerwień idealnie wyglda z reszta kolorów !

    Zapraszam do siebie moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Trampki z taką elegancką sukienką? Hmm ciekawa jestem jakby to wyglądało na kimś, musi być naprawdę fajnie :)

    Pozdrawiam!
    goo-misek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Trampki z taką elegancką sukienką? Hmm ciekawa jestem jakby to wyglądało na kimś, musi być naprawdę fajnie :)

    Pozdrawiam!
    goo-misek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo interesujące zgranie ubrań. Spodobała mi się sukieneczka - niby prosta ale ma to cos w sobie.
    Pozdrawiam i zapraszam http://xzyq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. w gimnazjum bardzo często korzystałam z tej strony - sprawiało mi wiele radości tworzyć stylizacje.
    Uważam, że twoja jest przemyślana, bardzo mi się podoba :) Twój blog ma duży potencjał, styl pisania mi się bardzo podoba :) czyta się przyjemnie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurtka świetna, ale całokształt stylizacji nie bardzo w moim typie :)
    Zapraszam do siebie: klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna stylizacja najbardziej spodobała mi się ta kurtka oraz ten stanik:)
    Pozdrawiam
    http://millie-milllie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń