sobota, 26 grudnia 2015

Małe rzeczy , a cieszą bardziej ...

Cześć
Dzisiaj przychodzę do Was z postem, z rzeczami, które są małe, lecz dają mi wiele radości :)
Zdjęcie poniżej przedstawia pierwszą literę mojego imienia, która powstała z wyśmienitych czekoladek. Jest na nim równie dobra czekolada Lindt excellence.

Nie pisze o sobie , więc na pewno nie wiecie , że uwielbiam ładnie zapakowane mydła, uwielbiam jak pięknie pachną :) Dostałam dwa, o przepięknych zapachach. Jedno z nich to ESSENSE&CO, a drugie to mydełko z Lindy o zapachu piernika.

Uwielbiam wszystko, co wygląda ładnie i jest przydatne. Dlatego kupiłam sobie taki mały portfel (na zdjęciu jest w trochę inny wzorek), dostałam również ślicznie zapakowanego pierniczka z cukierni SZORSKI.

Jak zawsze w święta, fajnie jest mieć ciepłe skarpetki ze świątecznymi wzorami, oraz ciepłe rajstopy :)
                                 



W komentarzach możecie podać co Wy dostaliście pod choinkę i jak spędzacie święta :)
Pozdrawiam Dagmara

19 komentarzy:

  1. Święta spędziłam jak zwykle z rodziną u babci :) . Pod choinkę dostałam bilet na koncert Justina Biebera ^^ i duuużo słodyczy . Masz racje że małe rzeczy potrafią bardziej cieszyć niż te duże :)
    zapraszam do siebie moonsterek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję , z miłą chęcią zajrzę i zostawię po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne prezenty, ciepłe skarpety i piernikowy ludzik zawsze się przydadzą! :) Ja również uwielbiam mydła i mam nadzieję, że kiedyś dostanę jakieś. W tym roku dostałam pieniądze i wybrałam się na zakupy, więc prezenty są trafione. :) Poza tym dostałam kapcie, książkę i odżywkę do paznokci oraz oczywiście dużo słodyczy. :)

    Zapraszam do mnie: www.fashionforazmariaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W niedalekim czasie planuje zrobić taką wymianę między blogerkami , obserwuj mnie , to wszystkiego się dowiesz :)
      Lecę do Ciebie :*

      Usuń
  4. Ciekawy wpis, zostane na dłużej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dostałam kapcie i przecudowną piżamę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez dostałam skarpetki :) A jedno z mydełek kupiłam koleżance-była bardzo zadowolona :) Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Skarpetki super sprawa, ale mydełko są chyba najlepsze :)
    Zapraszam do siebie :)
    Elewinaaineire.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Już byłam :) Dziękuję bardzo za komentarz :) Również pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niby takie drobiazgi, a jednak są urocze. Ja przede wszystkim zostałam dofinansowana do nowego aparatu i kosmetyki. :)
    http://agnieszka--wygladala.blogspot.com/2016/01/nowy-poczatek.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Super post i bardzo ciekawy szablon bloga zaciekawiłaś mnie :D
    http://julietestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie spotkałam się z takim tłem jest prześliczny :)
    http://klaudiawitas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń