sobota, 2 stycznia 2016

Na nowo .! + niespodzianka


Cześć 


Oto pierwszy post w tym roku. Na końcu postu niespodzianka :)
Przejrzałam sporo postów z postanowieniami noworocznymi, ale zastanawiam się, czy warto robić jakieś postanowienia. Moim zdaniem, do zrobienia czegoś w swoim życiu nie powinien być potrzebny nowy rok, tylko normalny dzień. Każdego dnia powinniśmy robić mały krok do spełnienia swoich marzeń, celów. Sporo osób chce wiele rzeczy od razu, bez ciężkiej pracy i wysiłku. Mam jedno postanowienie, a mianowicie, planuję to co było w 2015 roku, tam to zostawić, złe rzeczy zostają w tyle, a dobre liczą się teraz. 
Niżej podam Wam kilka piosenek, które mi się podobają :)

1. Jacek MEZO Mejer & Hania Stach - NA NOWO
2. Demi Lovato - Never Been Hurt
3. Honorata Skarbek - Morze Słów
4. Zara Larsson - Uncover
5. Peja Szczęście
6. Olly Murs - Up ft. Demi Lovato
7. Avril Lavigne - Wish You Were Here
A teraz czas na niespodziankę, niżej jest obrazek, pierwsze trzy wyrazy jakie zobaczycie będą "najważniejsze" w Nowym Roku :) Ps. Podajcie je w komentarzach :)
Dagmara

2 komentarze:

  1. Popracowałabym na twoim miejscu nad wyglądem bloga ;/ ale piszesz super :)
    zapraszam do mnie
    http://kana-kaana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem Lovatic, ale się cieszę, że piosenka Demi jest na twojej liście! ;) pozdrawiam - wessper :)

    OdpowiedzUsuń