piątek, 5 lipca 2019

NAKED SKIN MATCH #świetny mat

Cześć, nastały troszkę chłodniejsze dni, więc przetestowałam matujący podkład NAKED SKIN MATCH nr 03 Cremy Natural od Revers Cosmetics i chciałam napisać wam o nim kilka słów.
Przechodząc do jego rozprowadzania, to muszę powiedzieć, że bardzo dobrze się go rozprowadza palcami, gąbeczką jak i pędzlem. Można nim zbudować fajne krycie, ja tym razem wybrałam sobie ciemniejszy odcień, ponieważ troszkę się opaliłam i chciałam aby wszystko ze sobą współgrało kolorystycznie. Podkład ten jest matujący i sprawdza się w tej roli idealnie. Osobiście nie nakładam podkładu na co dzień, ponieważ nie chce sobie niszczyć skóry i jej obciążać ,ale raz na jakiś czas nie zaszkodzi :) Uwielbiam się pomalować do zdjęć ,więc w tedy mogę przetestować tego typu kosmetyki, ponieważ przy selfie w pomieszczeniu używam lampy i wtedy sprawdzam ,czy podkład dobrze się trzyma twarzy, czy nie spływa i czy od ciepła nie tworzą się grudki. Po takim przetestowaniu wiem ,że z tym podkładem nie dzieje się nic złego i wiem też ,że muszę sobie kupić jeszcze jeden ,ale jaśniejszy, ponieważ ten jest lekko za żółty, więc zmieszam go sobie z jaśniejszym i myślę ,że wtedy będzie idealnie :)

Używacie jakiś kosmetyków marki Revers Cosmetics?

Zapraszam na Instagrama ❤️
KLIK

Mam dla Was kod do drukujdobrze.pl ,mam od nich tła fotograficzne i jestem zachwycona ich jakością ,więc polecam skorzystać 👍 -10% KOD: PIEGUS10






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz