sobota, 6 lipca 2019

Co do brwi ?

Cześć , mam do was pytanko, czym malujecie swoje brwi?  Kredka, pomada czy cienie ?
Ja używam do tego różnych kosmetyków, ale ostatnio moim ulubionym kosmetykiem do stylizacji brwi stała się automatyczna kredka Eye Brow Artist Dark Brown od Revers Cosmetics i jak na razie używam tylko jej :) Jest bardzo precyzyjna dzięki czemu można wyczarować nią piękne brwi, mogą być bardziej lub mniej podkreślone , wyraziste lub delikatne , zależy jakie chcesz mieć w danym momencie :)
Kredka się nie rozmazuje i trzyma się bardzo dobrze, można nią precyzyjnie dorysować włoski i wygląda to bardzo naturalnie, czyli tak jak lubię najbardziej. Jest ona dostępna w dwóch wersjach kolorystycznych, czarnej i brązowej, ja mam ją w kolorze brązowym i mimo ,że wydaje się ciemna, to w rzeczywistości po nałożeniu delikatnej warstwy wygląda to dobrze i pasuje nawet do blondynek. Jeśli jeszcze jej nie używaliście ,to polecam spróbować :)

KREDKA --> KLIK


Mam dla Was kod do drukujdobrze.pl ,mam od nich tła fotograficzne i jestem zachwycona ich jakością ,więc polecam skorzystać 👍 -10% KOD: PIEGUS10






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz