wtorek, 25 czerwca 2019

Letnia delikatność , recenzja paletki do konturowania

Cześć, dziś przychodzę do Was z postem kosmetycznym i z zapytaniem :)
Moje pytanie brzmi, jak i czy w ogóle malujecie się w te upalne dni? Jeśli tak, to jakich kosmetyków używacie? 
Ja staram się nie malować, a jeśli jest taka potrzeba, to jest to delikatny, lekki i subtelny makijaż, a właśnie taki efekt daje paletka do konturowania od Revers Cosmetics. Paletka do konturowania 
HDBEAUTY PRO CONTOUR PALETTE nr 02 , jest to produkt, dzięki któremu możemy mieć trzy podstawowe kosmetyki zawarte w jednym opakowaniu, a znajdują się tam, róż, rozświetlacz i bronzer. Bronzer i róż mają delikatny odcień, dzięki któremu nasz makijaż prezentuje się naturalnie i subtelnie, natomiast rozświetlacz jest w kolorze złota i pod wpływem słońca pięknie się mieni i tworzy na twarzy delikatną, ale widoczną taflę rozświetlenia. Wszystkie trzy produkty pięknie pachną i co najważniejsze, dobrze się rozprowadzają, nie tworzą plam na twarzy i trzymają się aż do zmycia makijażu. 
Osobiście bardzo lubię kosmetyki firmy Revers Cosmetics i używam ich najczęściej, dlatego też, jeśli coś mi się sprawdza, to wam tutaj o tym piszę, w moich recenzjach jest 100% prawdy, nie mam powodów, aby was oszukiwać i polecać wam produkty, których nie używam i które mi się nie sprawdziły.

Zapraszam na mojego instagrama, codziennie pojawia się tam nowe zdjęcie i myślę, że może ci się tam spodobać :)

Mam dla was również kod rabatowy do sklepu drukujdobrze.pl , mam stamtąd tła fotograficzne, które uwielbiam i są naprawdę świetnej jakości, więc jeśli szukasz dobrego tła, to polecam do nich zajrzeć :)
Kod rabatowy, to PIEGUS10  i daje on -10% rabatu :)











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz