wtorek, 25 października 2016

Najpiękniejsze miejsce mojego dzieciństwa



Cześć kochani, domyślam się, że wolelibyście post typu haul, itp. lecz dzisiaj będzie o miejscu, w którym spędzałam czas w każde wakacje mojego dzieciństwa, gdzie bawiłam się z psem, gdzie chodziłam na spacery z dziadkiem, po prostu spędzałam tam każdy wolny czas. Jest to park, który leży w Wielkopolsce, a dokładniej w miejscowości Tłokinia Kościelna, to właśnie tam byłam na pierwszym koncercie Maryli Rodowicz, miejsce to jest idealne pod wieloma względami, jest pięknym parkiem, który teraz jesienią wygląda cudownie, lecz w inne pory roku również wygląda wspaniale. W środku parku znajduję się pałac, w którym podczas stanu wojennego pracowała moja prababcia i zawsze mi o tym opowiada. Wracając do tematu pałacu, został on wyremontowany i powstała tam restauracja wraz z osobnym budynkiem z pokojami hotelowymi. Całe to miejsce, jest bardzo urocze i naprawdę piękne, Odbywają się tam śluby, komunie itp. Uwielbiam takie miejsca, ale to jest moim ulubionym ze względu na dzieciństwo i piękno, które ma w sobie. Niżej pokażę kilka zdjęć, które wykonał doskonały fotograf Kamil Różański Art Focus .

Ps. Moja plama na leginsach najlepsza :D

Bluza- Przystanek koszulki
Fanpage Pałacu - klik
























2 komentarze: