środa, 4 listopada 2015

Takie piękne *.*

Cześć, dzisiaj trochę więcej zdjęć niż zwykle, a mniej tekstu. W tym poście chcę Wam pokazać samochody, które mi się podobają najbardziej, lecz to nie będą na pewno wszystkie, ponieważ wtedy post był by bardzo długi :)
Zapraszam do oglądania...

                                         Chevrolet Camaro Green Flash Edition 






                                               Chevrolet Camaro 2SS coupe RS





                                                                        Audi R8




                                                            Citroen C4 Cactus 




                                                            Honda HR-V 




                                                         Renault Twingo RS 








Piosenka :)






Mam nadzieje , że post się podobał . Zapraszam do podawania swoich blogów w komentarzu :)
Dagmara





10 komentarzy:

  1. Interesujący i genialny post, przede wszystkim fantastyczny blog! Masz rewelacyjne pomysły :) cudne autka <3
    Na pewno będę tu zaglądać częściej! :) Posty są naprawdę przemyślane i świetnie napisane.
    Obserwuje liczę na to samo i Zapraszam do siebie!:)
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Chętnie zajrzę do Ciebie oraz zaobserwuje :0

      Usuń
  2. Te niebieski też bardzo mi się podoba,chociaż dla siebie chciałabym troszkę mniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy woli coś innego :) Ja też mysle nad małym samochodem , lecz jeśli nie wpadnie mi nic w oko , to będzie musiał być duży , ale to jeszcze sporo czasu :) Pozdrawiam

      Usuń
  3. Ile masz lat? Napisałabys może o swoim życiu co cie napotkało w zeszłym tygodniu? co ty na to?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam 18 lat . Napisałabym co mnie napotkało , ale nie chce tutaj pisać za dużo o sobie . Blog nie jest moim pamiętnikiem . Ale może się zastanowię :)

      Usuń
    2. Fajnie by było.... Masz lekkość pisania napisz Co.Ci się stało miałaś jakieś kłopoty? Fajny temat fajna łaska fajny blog brakuje tu tylko tego
      Mam nadzieję że to napiszesz
      Sonia ����

      Usuń
    3. Zastanowię się nad tym :)
      Pozdrawiam Soniu

      Usuń