wtorek, 11 sierpnia 2015

#Dwa lata i 198 dni #928 dni

                                Kocham najmocniej :*                                        

Cześć kochani!
Dzisiaj mija 928 dzień z moim misiem, jejku jestem bardzo szczęśliwa, że już tyle jesteśmy razem i jeszcze ze sobą wytrzymujemy :) Na początku naszej znajomości nie myślałam, że będziemy ze sobą, choć skrycie o tym marzyłam. Ten czas naprawdę szybko leci, ale pamiętam, jak pierwszy raz mnie przytulił, pocałował, a teraz już tyle czasu jestem z najlepszym człowiekiem na świecie :* Jestem w nim zakochana po uszy i nie wyobrażam sobie żyć bez niego. Ja już znalazłam swojego księcia, a wy .? Piszcie w komentarzach ile już jesteście w związku :)
Kocham Was wszystkich <3
Z najlepszym mężczyzną na świecie :*

2 komentarze:

  1. Ja i moje łóżko, jesteśmy w związku od 18 lat :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli doskonałe połączenie i wzajemne zrozumienie 😀

      Usuń