niedziela, 17 kwietnia 2016

Beautiful dresses by Cinamoon

Cześć kochani, już nie długo sezon komunijny, więc zaczyna się szukanie idealnej kreacji, w której będziemy dobrze wyglądali, dlatego też powstał ten post. Mam do zaproponowania świetny sklep internetowy z prześlicznymi sukienkami i nie tylko Cinamoon . Każda z Nas chce i powinna wyglądać ślicznie (tak, żeby co niektórym 'szczęka' klapła), powinnyśmy czuć się dobrze i kobieco w ubraniu, które same wybrałyśmy. Niżej pokażę kilka ubrań, które mi się podobają :) Mam nadzieję, że taki post się Wam spodoba :)







5 komentarzy:

  1. Druga sukienka bardzo ładna choć nie do końca podobają mi się odkryte ramiona, dlatego że ja nie lubię pokazywać za bardzo ciała. Natomiast ostatnia spódnica jest przepiękna. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza bardzo mi sie podoba, klasyczna i piekna :)
    Zapraszam do siebie, www.kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się sukienki z tej strony ❤ Ale niestety nie pracuje więc nawet na promocje mnie nie stać 🙈🙈🙈

    ________

    http://coookbeauty.blogspot.com/2016/05/witaj-moge-wejsc.html?m=1

    OdpowiedzUsuń